Ефективний розвиток бізнесу в умовах ринкової економіки просто неможливо уявити без дій, спрямованих на залучення клієнтів, підтримання у аудиторії інтересу до товару чи послуги, інформування про новинки та особливості тієї чи іншої продукції.
Як ми вже не раз говорили, найбільш дієвим маркетинговим інструментом виступає зовнішня реклама, у всіх своїх проявах. Працюють і приносять прибуток не тільки помітні габаритні білборди, відеоекрани і призматрони. Зверніть увагу на повідомлення, що наносяться на різні автомобілі, вони ж теж примітні, та й ігнорувати їх складно. А якщо вас цікавить реклама в Ужгороді, переходьте за посиланням 0312.ua.
Особливості брендування автомобілів
Коли ваш бренд буде їздити по всьому місту, про нього обов’язково дізнається велика кількість людей. Особливо якщо мова йде про громадський транспорт, де має місце щоденне рух по маршруту.
В цілому, реклама на авто буває декількох різновидів:
- Розташовується на задньому або бічному склі;
- Красується на кузові або на даху;
- Розміщується на приватних машинах або на корпоративних, що належать компанії-рекламодавця.
- Яскраві зображення наносяться на поверхню автомашини за допомогою спеціальної вінілової плівки, при цьому задіюється багатобарвний друк, зберігає насиченість всіх кольорів і відтінків.
Наклейка виготовляється з полімерного матеріалу, який стійкий до впливу ультрафіолетових променів, агресивних середовищ, вологи, до того ж не боїться перепадів температур. Плюс до всього, він додатково захищає кузов від мікроподряпин, відколів, бруду, незначних механічних пошкоджень.
Якщо обклеюванням займалися професіонали, використовувалося необхідне обладнання, не були порушені умови експлуатації, подібний тюнінг прослужить більше чотирьох років, не вимагаючи реставрації.
На які машини можна наносити оголошення
Слід знати, що такого роду доопрацювання транспорту в комерційних цілях регулюються законодавством, а саме ФЗ-38.
Заборонено наклеювати інформаційні оголошення рекламного характеру на авто спеціального призначення. До них віднесемо машини аварійні, військові, поліцейські, пожежники, швидкої допомоги. Також правила діють на пересувні станції, лабораторії, цистерни.
Переваги реклами на транспорті
Серед явних переваг виділимо:
- Високу ефективність. Автомашина з малюнком завжди кидається в очі, виділяється на тлі інших, привертає увагу.
- Доступність. Для того щоб заявити про себе таким чином, досить укласти договір з власником автомашини, звернутися до медійного агентство, яке надає відповідні послуги. Ніякого особливого дозволу, ліцензії на рекламування не потрібно.
- Широке охоплення аудиторії. Оцінити зображення, напис може хто завгодно. Однак є можливість посилити вплив і на цільову аудиторію правильним підбором марки транспорту, місць зупинок і курсування, часу і швидкості поїздок.
- Динамічність. Якщо щити встановлені на постійній конструкції, статичної, то рекламоносій на колесах може за кілька годин об’їхати все місто, залишивши свій слід в пам’яті потенційних покупців.
- Брендування допомагає швидко відшукати нових клієнтів, донести важливу інформацію про продукцію, повідомити про актуальні акції та знижки.