Полезные советы

Абетка брендингу простору-як оформити виставковий стенд, який приверне натовпи людей

Представляючи компанію на виставці, варто подбати про візуальну привабливість стенду. Просування бренду за допомогою організації виставкової площі є важливим маркетинговим заходом. Як оформити Виставковий, конференційний або рекламний стенд, щоб викликати захват у клієнтів?

Організація оригінального стенду може вплинути на впізнаваність даної компанії, і більше людей побачать пропоновану продукцію, підійдуть до стенду і вступлять в контакт з його представниками.
Розсилки, маркетинг з вуст в уста, просування бренду за допомогою кампаній на порталах соціальних мереж — це дії, які можна зробити для просування вашої компанії. Ми також можемо просувати наш бренд на ярмарках і конференціях, під час яких ми можемо налагодити відносини з підрядниками.

Однак необхідно проявити деяку винахідливість, щоб спонукати їх відвідати той чи інший стенд. Фахівці стверджують, що відвідувачі виставок найкраще запам’ятовують ті бренди, чиї стенди були найбільш візуально цікавими, навіть якщо вони не провели там найбільше часу. Оформлення оригінального стенду може вплинути на впізнаваність даної компанії, крім того, це дозволить більшій кількості людей побачити пропоновану продукцію, підійти до стенду і встановити контакт з його представниками. Звичайно, існують компанії, які займаються створенням оригінальних стендів, але найкращим рішенням для кожного підприємця буде вивчити основні правила створення таких стендів, наприклад, для того, щоб перевірити ефективність чужої роботи. Ці правила будуть представлені в даній статті, А дізнатися детальніше про виставкові стенди можете за посиланням expoline.

Також важливо вибирати високоякісні матеріали.

Фірмові, експозиційні та рекламні стенди-основні правила їх облаштування

Перш ніж приступити до створення дизайну і концепції виставкового або конференц-стенду, варто проаналізувати кілька питань, які можуть істотно вплинути на його облаштування. Слід подумати про те, в якому заході Ми збираємося брати участь (і чи буде воно проходити на вулиці або в приміщенні), з ким ми збираємося налагоджувати відносини, наскільки велика орендована коробка і як представлять себе наші конкуренти. Беручи до уваги ці фактори, ми можемо вибрати найбільш підходящий дизайн стенду / кабінки. У ситуації, коли компанія, яку ми представляємо, невелика, давайте зупинимося на невеликому рекламному стенді і рол-апі.

Для того щоб підкреслити дистанцію між людиною, яка відвідала виставку, і представниками того чи іншого бренду, можна використовувати високу виставкову стійку і стілець, наприклад, барний. Людина, що сидить, наприклад, за столом або прилавком, здається більш важливим, ніж стоїть. Якщо ж ми хочемо створити атмосферу партнерства і підкреслити, що ставимося до підрядника як до Рівного, то варто поставити столи і низькі стільці в центральній частині боксу. Також важливо вибирати високоякісні матеріали. Компанії, що створюють кабінки, віддають перевагу: оргскло, пружні килими, модульні панелі, Збірні паркети, а також (хоча і рідше) дерево, шкіру і скло. Якщо ми хочемо, щоб відвідувачі проводили більше часу в нашій кабінці, вибирайте зручні сидіння, які будуть спонукати їх використовувати. Також важливо виставляти логотип бренду і "повторювати" його в різних місцях стенду, а також використовувати кольори, використовувані у візуальній ідентифікації Компанії.

Поділ стенду на секції

Добре розділити стенд на зони, наприклад, для нових клієнтів, постійних підрядників і представників компанії. Ці зони можна виділити, використовуючи в кожній з них різні матеріали, освітлення або меблі. За допомогою скління, стандартних перегородок або вертикальних садів з рослин і моху стенд можна легко розділити на секції. Крім місця для відвідувачів, стенд повинен мати приміщення, якими можуть користуватися співробітники компанії.

Невигідне розташування боксу-як перетворити невдачу в успіх?

Залежно від того, де буде розташований ваш стенд на виставці, ви можете вибрати стандартну коробку (квадратну — рядну або прямокутну), кутову, напівкутну або острівну. Якщо ми побоюємося, що наш стенд може залишитися непоміченим відвідувачами через те, що він розташований далеко від стратегічних місць на виставці, ми можемо використовувати додаткові прапори, а також спеціальні підвісні системи. Крім того, ви можете зробити свій стенд більш привабливим, впровадивши сучасне аудіовізуальне обладнання, наприклад, мультимедійні банери, плакати з анімацією або інтерактивні туманні екрани.